auau2004
Spectator
- Joined
- May 28, 2014
- Messages
- 1
- Reaction score
- 0
私は、日本人です。
やはり、1人だと、MCSGがつまらないので、日本人(外国人でもおk)クランを作成しました
-----------------------There are English s from here-----------------------------------------------------------
I am Japanese.
Again, that's one, MCSG is so boring, I created a clan (ok even foreigners) Japanese
by Google translation
Article author(記事の作者)by auau2004
やはり、1人だと、MCSGがつまらないので、日本人(外国人でもおk)クランを作成しました
-----------------------There are English s from here-----------------------------------------------------------
I am Japanese.
Again, that's one, MCSG is so boring, I created a clan (ok even foreigners) Japanese
by Google translation
Article author(記事の作者)by auau2004