Youwotm8
Spectator
- Reaction score
- 3
Hello guys,
This is a new clan I am telling you from today! We are proud to tell you that i and my friends want to make a clan now! im sorry that my english is not good but we dont really want other peoples on our clan because we are a group of swedish friends so i wont acept peoples. Becaose of this we will write on swedish on de rest!
Hej allihopa
Detta är en ny klan Jag säger er från idag! Vi är stolta över att berätta att jag och mina vänner vill göra en klan nu! jag är ledsen att min engelska är inte bra, men vi vill inte egentligen inte att andra ska komma in i vår klan eftersom vi är en grupp svenska vänner så jag brukar acept folk. Därför av detta kommer vi att skriva på svenska på resten!
Rules in the clan / regler i clanen:
1) dont kill other clans members / döda inte andra clan medlemmar
2) be nice to others clans members / var snäll mot alla clan medlemmar
3) follow the rules of mcsg / följ mcsg reglerna
requeirments / Krav:
1) have a mic / du måste ha en mic
2) be good at fighting / var bra på att slåss
3) min 12 years old / du måste vara 12 år!
4) min 2 wins / du behöver minst 2 wins
Clan overview / Clan översikt:
members:
Beechlands
ieoV
_lukyM
Bara0051
Froeq
Clan fights / Clan matcher:
This is a new clan I am telling you from today! We are proud to tell you that i and my friends want to make a clan now! im sorry that my english is not good but we dont really want other peoples on our clan because we are a group of swedish friends so i wont acept peoples. Becaose of this we will write on swedish on de rest!
Hej allihopa
Detta är en ny klan Jag säger er från idag! Vi är stolta över att berätta att jag och mina vänner vill göra en klan nu! jag är ledsen att min engelska är inte bra, men vi vill inte egentligen inte att andra ska komma in i vår klan eftersom vi är en grupp svenska vänner så jag brukar acept folk. Därför av detta kommer vi att skriva på svenska på resten!
Rules in the clan / regler i clanen:
1) dont kill other clans members / döda inte andra clan medlemmar
2) be nice to others clans members / var snäll mot alla clan medlemmar
3) follow the rules of mcsg / följ mcsg reglerna
requeirments / Krav:
1) have a mic / du måste ha en mic
2) be good at fighting / var bra på att slåss
3) min 12 years old / du måste vara 12 år!
4) min 2 wins / du behöver minst 2 wins
Clan overview / Clan översikt:
members:
Beechlands
ieoV
_lukyM
Bara0051
Froeq
Clan fights / Clan matcher: